אודות חברת פנינה רוזנבלום

חברת פנינה רוזנבלום

 

אודות החברה

 

פנינה רוזנבלום החלה את דרכה בשנת 1987  בסטודיו קטן לאיפור בראש אינדיאני, כבר אז היו פניות ושאלות רבות מצד הלקוחות לגבי איפורה וטיפוחה. העיניים של פנינה היו תמיד מאופרות בפטנט שלה שנקרא "איי טאץ" איתו התחילה בסטודיו.


לאחר פניות מנשים רבות אשר ביקשו ממנה את ה "איי טאץ" החליטה פנינה להוציאו לשוק. פיתוח המוצר הראשון שלה לקח לה כשנה. את שיווקו עשתה פנינה בכוחות עצמה ע"י הרצאות ומכירה של המוצר בכל הארץ. לאחר הצלחתה במכירת ה "איי טאץ", עברה פנינה לחנות גדולה יותר בדיזינגוף סנטר, שם גדל הביקוש למוצרים נוספים. פנינה החליטה להמשיך ולהוציא עוד מוצרים ונסעה לאיטליה לאחת החברות הגדולות בעולם בתחום הקוסמטיקה והוציאה עוד שמונה מוצרי איפור כאשר במימון הסתייעה בחבריה. חברת "פנינה רוזנבלום" הוקמה במרץ 1989 ע"י פנינה רוזנבלום ונקראה על שמה. החברה הוקמה ע"י פנינה רוזנבלום בגלל זיקתה לנושאי הטיפוח והיופי. העובדה שפנינה רוזנבלום היתה דוגמנית מצליחה ואישה מסקרנת ומסוקרת, תרמה רבות לקידום המכירות של מוצרי החברה ופיתוח המודעות של קהל היעד כלפי מוצריה. עם יציאת המוצרים לשוק, התחילה את שיווקם ע"י מפיץ משנה, אך מיד נתקלה פנינה בבעיה צד הלקוחות אשר התנו את רכישת המוצרים בכך שפנינה תגיע בעצמה לחנויות למכור את מוצריה.

במשך כשנתיים שילבה פנינה עבודה משרדית, הרצאות, ביקור אינטנסיבי בחנויות, הנהח"ש, ייזום פגישות, ניהול מחסן ועוד. קשר הדוק זה חיזק את האמינות בה ובמוצרי החברה, וכל זאת הביא להתפתחותה המהירה של החברה ולהישגים. הקמת החברה היתה כרוכה בעבודה קשה, אמונה, דבקות במטרה, והחשוב מכל רכישת אמון הלקוחות, מוצר איכותי, שרות טוב ומחיר טוב.

עיסוקה של החברה

חברת "פנינה רוזנבלום" עוסקת ביצור מוצרי איפור, טיפוח, בישום. החברה מייצרת סידרת מוצרים לאישה, סידרת מוצרים לגבר, סידרת מוצרים לתינוק, מצעים ומזון בריאות מן הטבע. איכות מוצרי החברה גבוהה מאוד ומותאמת לאקלים בארץ. לעומת זאת מחירי המוצרים של החברה נמוכים ביחס לחברות אחרות. הלקוחות מרוצים מאוד מהמוצרים וזה מתבטא ברמת המכירות הגבוהה של החברה ובמכתבים מלקוחות מרוצים הנשלחים לחברה. החברה מטפלת בכל הפניות של הלקוחות באופן אישי ומסור.

החברה עורכת הנחות, הטבות ומבצעים שונים בתקופת החגים לעודד את הלקוחות לקנות את המוצרים. משנה לשנה היקף המכירות של החברה גדל, ויותר חנויות רוצות למכור את המוצרים של החברה. כל חנות אשר רוצה למכור את המוצרים צריכה להגיש בקשה למנהל המכירות של החברה, וזאת שולחת סוכן אשר בודק את מיקום החנות לעומק ורק לאחר שלב זה אם מוצאים את החנות מתאימה לדרישת החברה, היא מקבלת אישור למכור את מוצרי החברה. בספטמבר 1995 התחילה החברה למכור את מוצריה בדיוטי פרי של ישראל. כמו כן מייצאת למדינות שונות בעולם.


שלכם בהוקרה,

 

פנינה רוזנבלום